تاریخ انتشار: شنبه 1401/07/02 - 15:39
کد خبر: 444778

 مردم اجاره اهانت به مقدسات و عقاید را نمی دهند

 مردم اجاره اهانت به مقدسات و عقاید را نمی دهند

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران گفت: مردم جلوتر و پیشرو در صحنه‌های انقلاب هستند و اجازه نمی‌دهند به مقدسات و ایمان و عقایدشان توهین شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» سردار عبدالله ملکی بعدازظهر شنبه در دیدار فرماندهان و نیروهای مسلح و اعضای ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به ابلاغ برنامه‌های سال دفاع مقدس و مقاومت از سوی ستاد کل نیروهای مسلح و وزارت کشور گفت: در این راستا جلساتی با صدا و سیما، سپاه کربلا و نهادهای فرهنگی برگزار شد و برنامه‌های ستاد استانی، رزمایش سپاس و یاوران ولایت دو روز قبل از آغاز هفته دفاع مقدس به همت سپاه کربلا، بنیاد شهید و استانداری در سراسر استان برگزار شد.

این مسئول به دیدار یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: این برنامه سه سال متوالی با حضور رهبر معظم انقلاب برگزار می‌شود و در تمام شهرستان‌ها نیز برگزار شد.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران با اشاره به برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح در آغاز هفته دفاع مقدس تصریح کرد: همچنین راهپیمایی مردم در محکومیت اغتشاشات اخیر، نواختن زنگ ایثار و مقاومت در مدارس، دیدار فرماندهان و پیشکسوتان با نماینده ولی فقیه و در شهرستان‌ها با ائمه جمعه از جمله برنامه‌ها بود.

وی با عنوان اینکه این اغتشاشات و آشوب‌ها از عزم و اراده مردم کم نمی‌کند، بیان داشت: ما سربازان نظام هستیم و حاضریم برای حفظ نظام و انقلاب سر بدهیم.

سردار ملکی با بیان اینکه ما در دفاع مقدس هزاران شهید تقدیم کردیم و خون شهدا نظام ما را حفظ خواهد کرد، اظهار داشت: دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و مردم جلوتر و پیشرو در صحنه‌های انقلاب هستند و اجازه نمی‌دهند به مقدسات و ایمان و عقایدشان توهین شود.

این مسئول با بیان اینکه خط سرخ شهادت در جبهه‌های مقاومت تداوم یافته است و شهدای مدافع حرم با تأسی از عاشورا و دفاع مقدس به میدان رزم آمدند، خاطرنشان کرد: فرهنگ دفاع مقدس را باید به نسل جوانان و نوجوانان انتقال بدهیم و دفاع مقدس را به درستی تبیین کنیم.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس با اشاره به نقش روحانیت در دفاع مقدس عنوان کرد: ما هر چه داریم از روحانیت است و رزمندگان ما آموزه‌های عاشورایی و مفاهیم دینی و ارزشی را پای منبر آنها آموختند و در دفاع مقدس جلوه گر شد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
روسیه آمریکا را تهدید کرد
تکلیف حسن یزدانی برای المپیک مشخص شد
لحظات به ثمر رسیدن گل اول و دوم ایران به تایلند +فیلم
توجیهات عجیب نخست‌وزیر ارمنستان برای واگذاری روستاها به آذربایجان
بن‌گویر با ۳ دنده شکسته از بیمارستان مرخص شد
همه چیز درباره چراغ چک تیگو ۵ + علت روشن شدن چراغ چک تیگو ۵
محبوب‌ترین میز تلویزیون چه ویژگی‌هایی دارد؟
آیا جک پارکینگ سیماران انتخاب خوبی است؟
کدام سرورهای HPE برای سازمان شما مناسب هستند؟
صعود تاریخی افغانستان به جام جهانی فوتسال
کلاس‌های دانشگاه‌ها امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
اولین تصاویر از لحظه شلیک جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه +فیلم
زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها اعلام شد
جزئیاتی از برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
بازداشت قطاری دانشجویان معترض آمریکایی +فیلم
بازارگردانی در اختیار بورس و فرابورس قرار گرفت
لحظه حمله پلیس به تحصن‌کنندگان در دانشگاه واشنگتن +فیلم
دانشجویان یونانی هم به‌ پا خاستند +فیلم
تجمع دانشگاهیان سراسر کشور در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
بشاگرد چگونه بشاگرد شد؟ +فیلم
هشدار هواشناسی درباره سامانه بارشی جدید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top